23. 10. 2012

$imona

 Naraziť na Simonu z The Picnic With Zebra ma zakaždým poteší, keďže jej štýl považujem za unikátny a zároveň jej to zakaždým velmi svedčí. 
Skvelo zladila športové s elegantným - a znova ma očarila!

I am pleased every time i bump into Simona from The Picnic With Zebra, because I find her style unique and at the same time, it always suits her perfectly. 
She combined sporty with elegant superbly - and enchanted me again!
T.




Disco pants -  American Apparel,  sveter - Monki, tenisky - Nike, reťaz - H&M, OBEY čiapka - od oblúbeného nigga frienda z New Yorku, dočasná tetovačka

Disco pants - American Apparel, sweater - Monki, shoes - Nike, gold chain - H&M, OBEY hat- from my favorite nigga friend from New York, temporary tattoo.
                                                                                                                                                  IW & TANA 


Follow my blog with Bloglovin

6 komentárov:

MeowNEKI NEKO povedal(a)...

wooow! som ocareny! <3 tie gate jej mrte sadnu na rit a siltka a k tomu sveter a ten nahrdelnik, no paci sa mi!

▲Tyna povedal(a)...

dokonalé fotky! :))

Kamil povedal(a)...

uzasne

nikiwo povedal(a)...

obey <3 povedz jej, že ju ľúbim.

Zanna povedal(a)...

Aj ja chcem taku ciapkuu.. A boty.

kikeec povedal(a)...

krásne fotky a dievča,práve som narazila na váš veľmi sa mi páči ! konečne niečo také aj na Slovensku :)