2. 10. 2014

random summer memories // 2014

Už začína jeseň a mne straaašne začína chýbať leto..  Nerada vypisujem dlhé texty, tak tu pripájam zopár fotiek, ktoré sú worth sharing. A konečne som sa dokopala k tomu, aby som ich sem zavesila,.. tak enjoy 
T


                   1. tu sme fotili s Vandou pár fotiek pre Jojo cukríky, bolo to tooop! Celý post TU


      2. Tu sme na Pohode s Liamom a Matejom vykecávali s DISCLOSURE a MOUNT KIMBIE - bol to time of my life. Stretla som sa aj s Azealiou Banks, Tame Impala, etc..


                A toto je najkrajší kocúr vo vesmíre ktorý sa k nám toto leto nejak prisockoval a teraz u nás                            býva, volá sa ako inak, UFO..


       V lete som bola aj v Košiciach (prvý krát v živote) s tymito extrémnimi frajermi


      GLEB má taký krásny pozitívny merch a mala som ho tú česť fotiť,.


                          Aj HAHA CREW majú krásny merch ktorý som tiež fotila, môžte kúpiť tu.

                                 Bola som aj v Prahe u Iw, kde som absolvovala super fotenie s Jakubom a.k.a      Nobodylisten a SneakerBarber 
             (Riccardo Tisci x Nike nevidíte len tak na ulici čoo?!)

                   Leto mi ukončil Vienna Fashion Week kde som fotila backstage prehliadok,
                       thx to WE ARE  NOT SISTERS <3 
                    Celý post z Fashion Weeku dám na blog čoskoro! cheers

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

závyst...

MeowNEKI NEKO povedal(a)...

ou, velmi pekne fotky :))

Unknown povedal(a)...

Merciiii <3