8. 5. 2013

Vec, tá ruka? nie, ten čo robí rap!

Branči Kováč, tiež známy ako Vec, či Sam System,
 zapózoval na pár fotkách v mojej oblúbenej časti centra Bratislavy, na Palisádoch. Spoločnosť nám robil jeho pes Quido a.k.a feťák.
Mal svoj tradičný športový cveng pozostávajúci z Nike tenisiek, LRG gatí a triča so slonom, ktoré môžete poznať z klipu Vec&Škrupo - Kúsky mňa. 
Video si môžete pozrieť na konci postu.



Branči Kováč, known as Vec or Sam System, striked few poses in my favorite part of Bratislava, Palisady. His dog Quido a.k.a feťák (dope) was our company.
His typical cveng (swag) was consisting of Nike shoes, LRG pants and 
 elephant t-shirt, which appeared in his music video, Vec&Škrupo - Kúsky mňa. 
You can watch the video at the end of this post.

T.





Trousers - LRG - www.metrostore.cz, shoes - Nike Rosherun, Nike aupark, T-shirt - Jordan, Aupark.

             Bonus: Video Kúsky Mňa, ft Škrupo.                                 



5 komentárov:

By Monnyka povedal(a)...

Krásne fotky.
Vec nikdy nesklame.

Pozdrav zo Žiliny
www.bymonnyka.blogspot.sk

Zanna povedal(a)...

Vecko je top :)

Bonnit-S povedal(a)...

najviac!

Natali povedal(a)...

jo, Vec má super písničky! Nejvíc se mi líbí obal jeho CD Slepo farbo lsepo, jelikož mu grafiku dělal Vladimir 518 :)

Mimi F. povedal(a)...

haha supiiiš !:D